Re: Klopot z W95 i gierka DOS

Autor: Radoslaw Poplawski (radekp_at_geocities.com)
Data: Fri 13 Dec 1996 - 13:12:46 MET

13 Dec 1996 03:08:46 +0100, zylla_at_lodz1.p.lodz.pl (Romuald Zylla, Lodz
Tech.Univ. Poland) napisał(a):

>12 Dec 1996 16:31:31 +0100, cichosz_at_malte.cmm (Jacek Cichosz

>Radku, przed chwila napisales, ze dajesz rady ale sie zastanow
>czy te rady sa zwyklym filozofowaniem czy oparte sa na wiedzy i praktyce. ???
>
>CTRL C dziala tylko jesli program wlasnie cos chce czytac z klawiatury
>w trybie terminala albo w tym trybie pisze na ekran.
>W innych sytuacjach to dziala CTRL Break

Fakt, mialo byc Ctrl+Break... Nie uzywam, zapomnialem.

>Trzeba bylo od tego zaczac :-)

Czyli rada jednak jest :).

A co do win95pl to mnie uruchamia gierke bez problemu, ale oczywiscie
nie widzi CD (prawdopodobnie), bo wyrzuca komunikat o bledzie
mscdex.exe. Wniosek: olewa config.sys, uzywa tylko tego, pod ktorym
byla odpalona winda... czyli nalezy config pod winde skonfigurowac do
pracy pod dos, czyli ... STOP! Czyli nalezy miec dwa config.sys'y -
jeden tylko i wyl dla DOS, drugi pod winde.

Czy taka rada satysfakcjonuje? :)

PS. I jesli ktos powie, ze wystarczy jeden - uwaga, ale moze natknac
sie na zlosliwosci! :)

Radoslaw Poplawski (radekp_at_geocities.com)
WWW: http://www.geocities.com/MotorCity/3416 (NOWA STRONA!!!)