Re: Explorer 4.0

Autor: Tomasz Moskot (omasz_at_rubikon.net.pl)
Data: Fri 13 Dec 1996 - 00:57:26 MET

> From: Maciej Kuczera <falcon_at_poczta.com>
> To: Multiple recipients of list <pecet_at_man.lodz.pl>
> Subject: Re: Explorer 4.0
> Date: 7 grudnia 1996 09:01
>
> Konczac te jalowe dywagacje o wyzszosci gazety od komputera podajcie ten
> adres gdzie mozna znalezc Ms IE 4.0 alfa.
>
> Maciej K.

Z kilku adresow ten chyba jest najlepszy http://www.teleplex.net/justin/index.html . Jest tam 5 linkow do serwerow ftp z ktorych mozna sciagnac IE 4.0 zajmuje ok. 7.5 MB , 2 lub 3 pozycja jest wersja z Sierpnia reszty nie sprawdzalem.
Niestety posiadacze polskiego WIN95 beda zawiedzeni (nie chce sie zainstalowac na innej wersji jezykowej W95 jak angielska) . Przynajmniej ta z AUG96 nie chce.
Testuje ja od paru dni i narazie działa dosc dobrze -jak na alfa.

aha ! razem z IE 4.0 jest tez internet mail i news wersja 4.70.1155

Pozdrowienia
Tomasz Moskot