Re: Problem ....

Autor: Radoslaw Poplawski (radekp_at_geocities.com)
Data: Thu 12 Dec 1996 - 22:15:55 MET

12 Dec 1996 19:28:37 +0100, psokol_at_asic.ict.pwr.wroc.pl (Piotr
Sokolowski) napisał(a):

> Mialem kiedys podobny problem z dyskiem Seagate 1.2 GB. Pomoglo
>przestawienie trybu PIO z Mode 4 (wykrywanym automatycznie)
>na Mode 3 (ustawionym na sztywno). Nie wyglada to na to samo,
>ale moze...

Kiedys z takim czlowiekiem wymienilem sie na HDD-eki. Ja mialem
Connera CFS, a czlowiek Medalista. No i ten Medalist nie chodzil mu w
PIO4. Zrobilismy change (bez doplaty) i kazdemu zrobilo sie razniej na
sercu... :) Dodam jeszcze, ze i tak zadnego przyspieszenia nie
zauwazylem... (winda forever!).

Radoslaw Poplawski (radekp_at_geocities.com)
WWW: http://www.geocities.com/MotorCity/3416 (NOWA STRONA!!!)