Re: Lamerskie pytanie o kodowanie :)

Autor: Raku (mraczkow_at_altkom.krakow.pl)
Data: Thu 12 Dec 1996 - 16:36:07 MET

Romuald Zylla, T.Uni. of Lsdz, PL wrote:

> Wyslij do mnie kilka linijek tego obrazka to ci powiem czym rozkodowac.

> Nie na temat jak sadze.

!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Jak to nie na temat.
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Jesli mam jakies badziewie binarne zamienione na tekst i nie wiem czym
to ruszyc zgrywam to cholerstwo (save as...). Majac to g... w pliku moge
sie teraz bawic rozkodowujac jako UUE, MIME, SHIP, BTOA (te ostatnie
formaty sa ale sie jeszcze z nimi nie zetknalem).
Moge sie takze bawic w dzielenie takiego badziewia na pliki o okreslonej
dlugosci lub je laczyc, jezeli dostaje w kawalkach. Po co sie dzieli
wiadomo - jezeli nie wiadomo pisz.

Czyli podsumowujac :
cobys nie dostal poczta (chodzi mi o plik binarny przerobiony ktoras z
wyzej wymienionych metod) to uda ci sie z powrotem otrzymac binarny
(takze obrazej np. w jpg)

Chetnych na ten software zapraszam: e-mail ponizej

     Raku
 mraczkow_at_altkom.krakow.pl
 mraczkow_at_novell.zarz.agh.edu.pl