Re: Explorer 4.0

Autor: Jan Rychter (jwr_at_icm.edu.pl)
Data: Wed 11 Dec 1996 - 19:24:54 MET

 Grzegorz> "raf_at_lupus.waw.pl" <raf%lupus.waw.pl_at_f33.n480.z2.fidonet.org>
 Grzegorz> wrote:
 RM> Nie wiem, co autor cytatu miał na myśli, ale faktycznie, explorer w
 RM> Szklarni95 jest chyba jedynym procesem, który może sam wstać po
 RM> błędzie ochrony.

 Grzegorz> Rafal, badz uczciwy ;-) Sam to on nie wstaje, tylko w tle
 Grzegorz> chodzi drugi Presentation Manager, ktory sluzy do tego, zeby
 Grzegorz> w razie potrzeby reanimowac pierwszy.

Ja wolałbym jednak pozostać przy programach które po prostu tego błędu
nie popełniają.

--J.