Stabilnosc i w ogole... [WARP]

Autor: raf_at_lupus.waw.pl
Data: Tue 10 Dec 1996 - 09:53:38 MET

        To tak a propos Warpa. [Wybaczcie, nie jestem podłączony od strony Fido
do pl.comp.os2 -- jeżeli już istnieje.]

* ===========================================================================
* Echo: OS2.POL
* Nadawca: Zdzislaw Denk (2:484/29) Sat Nov 30 1996 14:07
* Odbiorca: All
* Temat: StabilnoŚą i w ogóle...
* ===========================================================================
    Witam !

  Tak sobie czytam i mam momenty zwątpienia. Co kawałek ktoś pisze, że mało
stabilne, że nie stabilne, że nie chodzi i tym podobne pierduły.
Po czym siadam przed jednym z komputerów na których chodzą u mnie Warpy ( a
miałem już różne wersje i na najprzeróżniejszych maszynkach) i sieciowo i jako
single, po czym wychodzi mi na to że chyba pracuję na innym produkcie :)
Stabilne, działa tak jak sobie życzę, robi to co chcę żeby robił....A muszę
dodać że instalowałem Warpa na różnych maszynkach - markowych Compaq'ach,
poprzerabianych Compaq'ach, składakach "markowych" i składakach firmy "krzak"
To jak to jest Panowie Szlachta !!??
 Owszem, jak każdy system tak i Warp ma swoje niedociągnięcia. Owszem zdarzały
mi się Noce i Dnie [g] przy wysypującym się systemie. ALE ZWSZE BYŁA TO MOJA
WINA. Albo przewrania się nakładały, albo adresy pamięci były takie same dla
kart Video i kart sieciowych, albo co inne spier*****em - Ja sam, osobiście i na
własne życzenie. Mam wobec tego konstruktywną propozycję - zamiast pisać
rozpaczliwe odezwy typu: Warp nie działa na AMD ! Cyrix destabilizuje ! Płyta do
d*, piszmy: "nie umiem zainstalować Warpa na takim to a takim urządzeniu - czy
ktoś spotkał się z podobnym problemem ?" Taki tryb ma uzasadnienie - w tej
chwili zaczynamy być śmietnikiem tanich części komputerowych - czego efektem są
składaki zawierające części od Sasa do Lasa, do tego kiepsko zestrojone. DOS na
takim czymś będzie chodził - w końcu wyświetlenie prompta to żadna filozofia,
ale już skomplikowane aplikacje się kaszanią. I co czy wtedy ktoś woła "CAD do
d*". Nie! - skarży się u sprzedawcy - ten zestraja BIOS'a, albo wymienia kostkę
na inną i szafa gra. Zresztą nikt poważny nie pracuje profesjonalnie na
CAD'dzie, na jakimś debilnym składaku - bo tani. A my usiłujemy zmusić, IMHO
dużo bardziej skomplikowany system, do pracy na takich śmieciach - a potem ammy
pretensję do Warpa.
Akcent optymistyczny: moje zaufanie do produktu IBM ( i własnej wiedzy o nim
[g])jest tak duże - że stawiam sieć na Warp Serverze (moja firma wygrała
przetarg na komputeryzację Szpitala) - czywiście na składakach :) bo terminy
naglą a Net-station IBM z preinstalowanymi ssystemami dopiero wchodzi na rynek w
Polsce i chwilowo jest nieosiągalny - mimo konkurencujnej ceny ze zkładakiem

                                   Ukłony,
                                   Dick

... Never say you know a man until you have divided an inheritance with him.
-+- LoraBBS-OS/2 v2.41b3 (Eval.)
 + Origin: Witajcie w Krainie gdzie Windows ginie ! (2:484/29)

                                              - Rafal WiOS/2na.
... http://pc-raf.lupus.waw.pl/~raf/