Re: PC Magazine KLAMIE

Autor: Grzegorz Bodaszewski (warta_olsztyn_at_telbank.pl)
Data: Tue 10 Dec 1996 - 14:18:55 MET

Grzegorz Szyszlo <ZNIK_at_avalon.wbc.lublin.pl> wrote:

>No wlasnie. PC Magazine po polsku klamie. Oto co pisza:
>
>Grudzien 1996 NR 12(46) strony 48-49 taka wielka tabela.....
>
>Dane dotyczace OS/2 warp 4.0 oraz OS/2 warp 3.0
>
>opcja instalacja na komputerach przenosnych, pisze n/d (nie dotyczy).
>To czemu u mnie jest to zainstalowane na notebook ? czary :)))

Chodzi chyba o mozliwosc legalnego zainstalowania na komputerze
domowym lub przenosnym. W licencji na 'mojego' Connecta nic
takiego nie znalazlem, w zwiazku z czym w domu jezdze stara winda.

>Wbudowane funkcje sieciowe:
>
>os/2 4.0 Artisoft, IBM, Microsoft, Novell, TCP/IP.
> ... co tu robi microsoft ?!?
>
>os/2 3.0 warp.... IBM, Microsoft, Novell.
> ... co tu robi microsoft ?

A no siedzi, i calkiem slusznie. Przy pomocy odbowiednio
skonfigurowanego requestera do Lan Serwera mozesz sie podlaczyc
po NETBEUI do domeny NieTych albo sieci peer-to-peer WfW 3.11

>a gdzie TCP/IP ? lameria :)))

'Prawdziwy' TCP/IP obslugujacy karty sieciowe jest tylko w Conneccie.
Masz go w cenie podstawowego Warpa 3.0 ??? Bo ja nie zauwazylem, byl
tylko 'internet access kit' do modemu.

Grzegorz Bodaszewski
== warta_olsztyn_at_telbank.pl