Re: Zoom V34 PL wewn. - opinie użytkowników

Autor: Robert Kowalski (robek_at_it.com.pl)
Data: Tue 10 Dec 1996 - 09:01:00 MET

On 9 Dec 1996, =?ISO-8859-1?Q?Piotr_=A3uczak?= wrote:

> Oczekuję opinii użytkowników (subject). Tym bardziej, jeœli
> ktoœ z użytkowników wymienił ten modem na inny, lub jest to jego
> następny modemik. Głównie chodzi o : pracę pod Win95, utrzymywanie
> połšczeń (niezrywanie), szybkoœci połšczeń z tpsa.
>
> Pozdrowienia
> Piotr Łuczak
Ja mam Zoom V34I, wczesniej mialem Zoltrixa 14400voice (syf jakich malo)
z tpsa lacze sie bez problemow na 28.800 polaczenie 9 godzin przerwalem
sam (rachunek tel)
Wbrew niektorym opiniom na tej liscie moge spokojnie polecic ten modem
jest to przyzwoita jakosc za przyzwoita cene
aha, z TPSA lacze sie z Piaseczna k/Wwy