Odp: Zoom V34 PL wewn. - opinie użytkowników

Autor: Marek Oberman (s0490_at_goblin.pjwstk.waw.pl)
Data: Tue 10 Dec 1996 - 03:01:49 MET

Oczekuję opinii użytkowników (subject). Tym bardziej, jeœli
ktoœ z użytkowników wymienił ten modem na inny, lub jest to jego
następny modemik. Głównie chodzi o : pracę pod Win95, utrzymywanie
połšczeń (niezrywanie), szybkoœci połšczeń z tpsa.

   Piotr Łuczak
  luczakp_at_doskomp.lodz.pl
/********** Terry Gilliam rulez! *************/
----------
 Mam Zooma v34i od 2 miesiecy i obserwujac niektore listy wydaje
mi sie, ze co poniektórzy, albo naprawde kozystaja z okropnych central,
albo musza miec swiadomosc, ze maja modem z wyprodukowany przez Us
robot...,Zyxel itp. Ja jestem podlaczony do niezbyt swiezej centrali i
uzyskuje
zawsze 28800, polaczen nie zrywa, Netscape wykazuje przeplyw
 2,5-3-5 kB/s rowniez przy sciaganiu ok 2-3kB/s (polaczenie tp.sa)
podczas polaczen z innymi modemami wykozystuje czesto v34+ prawie
w pelni,jesli chodzi o fax dziala bez zarzutu (chyba ze program do d...).
Poprzednio mialem Zyxela 16800, i 2 razy takie rachunki.

MARKoBEER