Re: Explorer 4.0

Autor: Radoslaw Poplawski (radekp_at_geocities.com)
Data: Mon 09 Dec 1996 - 14:15:07 MET

08 Dec 1996 00:06:55 +0100, Jan Rychter <jwr_at_icm.edu.pl> napisał(a):

> "Co ciekawe, zawieszenie się Explorera nie powoduje restartu Windows --
> program zazwyczaj sam uruchamiał się ponownie i wszystko działało."
>*wzdech*
>--jwr
>(czekający nadal na _OBIEKTYWNIE_ napisany artykuł w BiK, nie będący
>jedną wielką pochwałą Microsoft)

Ja zauważyłem, że wszystkie artykuły pisane w BiK wydają mi się takimi
wypocinami konającego. Tak jakby ktoś używał tylko i wyłącznie Win95,
popadł przy tym w jakąś chorobę, nabawił się lęków (zawiesi się, nie
zawiesi się, a może zawiesi się...) i teraz usiłował na siłę znaleźć
jakieś zalety... (może żeby artykuł nie wyszedł stronniczy :) ).

Radoslaw Poplawski (radekp_at_geocities.com)
WWW: http://www.geocities.com/MotorCity/3416 (NOWA STRONA!!!)