Re: Instalacja OS-a

Autor: Piotr Trzcionkowski (trzcionk_at_us.edu.pl)
Data: Mon 09 Dec 1996 - 17:03:14 MET

Tue, 03 Dec 1996 21:16:58 GMT, warta_olsztyn_at_telbank.pl (Grzegorz
Bodaszewski) napisał(a):

>Mialem identyczny objaw na plycie Shuttle HOT433. Pomogl upgrade
>BIOS-u do wersji 25.

U mnie chodzi bez upgradu. Wersji chwilowo tylko w biosie a ja tu
piszę, więc nieosiągalna. Ale chetnie upgradnę. Więc gdzie w Polsce
leżą te upgrady bo nie wiem czego szukać ? Wystarczą ogólne namiary
serwer plus katalog w przybliżeniu. Proszę także emailem.

Co do ciekawostek os/2 a win95 to mam coś innego. Dyskietki
formatowane pod os/2 (a może niekoniecznie tam) na 1.2M, pod win95 są
już 360KB (naprawdę). Jak coś nagrane to krzaki. Pod starym dosem
oczywiście 1.2M jak należy.

>Grzegorz Bodaszewski
>== warta_olsztyn_at_telbank.pl

Piotr Trzcionkowski