Re: Instalacja OS-a

Autor: Tomasz Finke (tom_at_sprocket.ict.pwr.wroc.pl)
Data: Mon 09 Dec 1996 - 17:17:51 MET

Grzegorz Bodaszewski (warta_olsztyn_at_telbank.pl) wrote:

> Ale Artur napisal, ze ma BIOS v4.51PG - wiec to chyba jakis inny !
> Chyba, ze to CDROM Toshiby mu bruzdzi.

Zaraz, zaraz, a moze po prostu wylacz w BIOS-ie opcje shadow ROM!
Tez mam taka wersje BIOS-a (plyta DFI G586IPV na i430VX) i bez wylaczenia
tej opcji ani Warp, ani Merlin nie chcialy mi startowac, zawieszajac
sie na ekranie z logo. Nawet sie kiedys pytalem na tej liscie, co mozna
na to poradzic, ale nie dostalem zadnych wskazowek poza standardowymi
(zmienic plyte, RAM, etc.), a na to niestety nie mam czasu. Po wylaczeniu
wszystko chodzi beznajmniejszych problemow.

Tomek