Re: Midi - Cubic Player

Autor: Slawomir Mateuszczyk łż (SLAW_at_gazeta.pl)
Data: Mon 09 Dec 1996 - 09:56:07 MET

> Date sent: Fri, 6 Dec 1996 19:39:59 +0100
> From: "Andrzej Karpinski" <KARPIO_at_golem.umcs.lublin.pl>
> Subject: Midi

> Mam takie zapytanie - swego czasu glosno bylo nt. programiku (drivera?) ktory
> umozliwial odtwarzanie midow na karcie sb16 (fm) nie poprzez brzeczyk (fm)
> tylko normalnie na przetwornikach, z probek z ramu. ponoc nawet mozna ladowac
> instrumenty z gusa. bylbym wdzieczny, gdyby ktos powiedzial skad moge sciagnac
> takowy programik i komplet patchy (ponoc trzeba je konwertowac) gusowych?
> czy takie cudo dziala w win3.1, czy zadziala pod nt?

"Toto" się nazywa Cubic Player i jest programem pod DOS-a.
Zdaje się, że nie daje się go odpalić pod Win 3.1, nie wspominając nawet
o Win 95 czy WinNT - ale daj znać gdyby Ci się udało.

Próbki GUS-owe można ściągnąć z tego samego miejsca co i program.
Kolega próbowal kiedyś podpiąć zestaw profesjonalnych próbek
z niezależnego źródła i nawet działało - tylko mapowania instrumentów
wyszły mu trochę dziwne. Trzeba stworzyć plik mapujący próbki
na nr instrumentów w pliku *.mid. Można stworzyć jeden domyślny
lub dla każdego pliku *.mid oddzielny.

Podaję adres (ostatnio zaglądałem tam z pół roku temu...):

<A HREF="http://www.th-zwickau.de/~maz/sound.html"> MAZ Sound tools page</A>
<DD>- Kolekcja programów muzycznych: CubicPlayer, InertiaPlayer, ...

 Slawomir Mateuszczyk            E-mail: S.Mateuszczyk_at_gazeta.pl
 Network Administrator           http://www.riviera.pw.edu.pl/~smateusz
 Maile z polskimi literami zakodowanymi w MIME/ISO-8859-2 mile widziane.