Re: Sound Card Shuttle 3d

Autor: Grzegorz Paszka (pashen_at_zeus.polsl.gliwice.pl)
Data: Sun 08 Dec 1996 - 23:13:49 MET

Marek Wojciechowski (mw_at_pg.gda.pl) wrote:

> Ja tam uzywam tej karty od dluzszego czasu i nie narzekam (przynajmniej
> za bardzo). Do tej pory jedyny program ktory uporczywie jej nie
Fajnie, wiec moze mi napiszesz jak Ci sie udalo ja zainstalowac pod
G'95 , bo mnie sie nie udalo. Ustawiam ja w tryb Windows Sound System i
po zainstalowaniu i podwojnym restarcie gra mi Windows Sound System.
Lecz jesli nieopatrznie przeladuje Windows jeszcze raz, to wyzej wymienione
G. stwierdza, ze urzadzenie nie dziala poprawnie i juz mi nie gra.
W trybie emulacji SB Pro owszem G. widzi, ale nie chce odgrywac, a dokladniej
probuje, tylko z glosnikow nie leci upragniona muzyka dla mych uszu.

Dyskusje na temat, tego, ze SB Vibra jest lepsza. ale drozsza przeczytalem i
zgadzam sie. Ale prosze maile na temat, a nie ze mam kumplowi powiedziec, zeby
sobie sposcil karte razem z porannym moczem. :)
Jumprami sie jeszcze nie bawilem, bo jest to komputer, ktory moge rozkrecic
dopiero w ostatecznosci. A tak poza tym, to w 'instrukcji' nie dopatrzylem
sie, czy takowew ogole istnieja. Punkt dla piszacych instrukcje. :(

Dziekuje tym, ktorzy konstruktywnie odpisza.

Grzegorz.

-------
Wkurzaja mnie sign'y, wiec takiego nie mam.