Re: polskie znaki w NT4.0

Autor: Albert Geres (pw_at_rubikon.net.pl)
Data: Sun 08 Dec 1996 - 22:56:10 MET

On 7 Dec 1996 16:48:58 +0100, konopka_at_rh311.p.lodz.pl (Marcin Konopka)
wrote:

>Mamy problem z urzytkowaniem polskich znaków w WinNT4.0. Poprawnie
>działają tylko Arial i Times przychodzące z systemem. Wprawdzie
>NotePad współpracuje też poprawnie z innymi czcionkami, niestety
>jednak aplikacje tj. MSWord, Adobe PageMaker itp. ich nie widzą. Czy
>ktoś może spotkał się już z tym problemen? Jak go rozwiązać?

Sporo ludzi już się spotkało. Przejrzyj postingi z listy
pl.comp.os.winnt sprzed kilku tygodni jest tam trochę o tym. Gdybyś
miał kłopoty ze znalezieniem, daj mi znać mailem, podeślę ci parę
wypowiedzi (nienajweselszych).
na razie