Re: Dwa win95 na raz?

Autor: Tomasz Jastrzebski (tomaszek_at_mcs.com)
Data: Sun 08 Dec 1996 - 15:47:22 MET

Robert Kowalski <robek_at_it.com.pl> wrote:

>Nie mam 2x G95 ale moja konfiguracja moze cie zainteresowa=E6.
>Windows NT 4.0 Workstation
>Windows NT 3.51 Server
>Windows 95
>Windows 3.11 WfW
>MS-DOS 6.20
>To wszystko w jednym komputerze. Systemy NT na oddzielnej partycji NTFS

Co w tym niezwyklego? No moze jedno. Czy trzymasz cale NT 4.0 na
partycji NTFS?
Ciekaw jestem co zrobisz jak Ci ona kiedys padnie :)
- czego oczywiscie nie zycze, bo naprawialem servery z takim problemem
     TOMASZ JASTRZEBSKI
E-mail: tomaszek_at_mcs.com
tjastrze_at_chicago.usconnect.com
http://www.mcs.com/~tomaszek