G95 i E-IDE

Autor: Wegorz (rajczakowski_at_mvax.ci.pwr.wroc.pl)
Data: Sat 07 Dec 1996 - 23:56:40 MET

                Witam!
Czy ktos wie, jak to jest z tym E-IDE i W95?
Mam 16MB 486DX40 1.08GB ze sterownikiem E-IDE na VLB.
Gdy na drugi kanal podlaczam jakis dysk i zapuszczam
Winde95 bez wykrywania w setupie, to widze wszystko
z dysku na drugim kanale. Malo tego, wszystko chodzi ekstra,
nawet partycje nie sa pozamieniane (tzn. najpierw moje trzy,
a potem reszta). Jak zrobie detect, to partycje przemieszane.
Troche bol, bo mam ich 6 (3+3), PATH szlag trafil.
Co to k**** jest? Plug&Play? 8-]
Czy to jest normalne? Wy tez tak macie?
A moze to kolejny bug zlego Bila G.?

PS. A tak w ogole to wszyscy psy wieszaja na G95, ale po
schodach cos nie chodza, tylko jezdza winda.

Pozdrawia
        Wegorz (elektroniczny :-) hehe)