Re: Dziwne zachowanie DN 1.42

Autor: Romuald Zylla, T.Uni. of Lodz, PL (zylla_at_lodz1.p.lodz.pl)
Data: Fri 06 Dec 1996 - 19:18:17 MET

At 14:32 96-12-06 +0100, you wrote:

>O ile pamietam to separatorem w makefile jest znak tabulacji
>- niektore edytory natychmiast konwertuja go na ciag spacji
>a to nie jest to samo !!!

  Wiec rada praktyczna: zobacz czym sie roznia pliki przed i po
  "edycji" za pomoca DN.

1 Jesli chodzi o dostawianie CR-LF zamiast LF to mozna ten stan
  odwrocic malym programikami unix2dos i dos2unix
2 Jesli chodzi o znaki tabulacji zamieniane automatycznie na spacje
   to prawdopodobnie w konfiguracji edytora DN powinna byc opcja zeby
   to robic albo tego nie robic. Jesli tego niema to DN jest fuj.
 ( co od dawna twierdze ale nie na tej liscie, zeby mnie nie opluwali :-)
3 Aby zobaczyc czym sie roznia pliki przed/po mozna uzyc programu
   FC.EXE albo COMP z DOSa.

--
Romek