Re: Windows 95 niszczy mi pliki

Autor: Jacek Piskozub (piskozub_at_iopan.gda.pl)
Data: Fri 06 Dec 1996 - 14:40:37 MET

Janusz Sklorz wrote:

> A po co zrobiles partycje. Gdzies mi sie obilo o uszy (chyba nawet tu), ze G95 nie lubi partycji.

Dokładnie: może zapisać dane na wyższych (nie podstawowej) partycji
dysku (ponad 504MB dysku pod IDE, na którym partycje tworzono fdiskiem
od Win95). Uszkodzenie plików jest możliwe spod windowsowej sesji DOS-u;
(także po restarcie do sesji DOS-u z menu Start). Jest już na to patch
(czy upgrade czy dla "patriotów" uzupełnienie). Niestety tylko dla
wersji angielskiej (działa też dla Pan-European ale instalować pod
Win95PL nie radzę - chyba, że na własne ryzyko).

Jest o tym na stronie:
http://www.microsoft.com/windows/common/aa2719.htm

Plik z patchem: http://www.microsoft.com/windows/download/dsktsupd.exe
Można też np. od nas:
ftp://ftp.iopan.gda.pl/pub/windows/Win95_Utilities/dsktsupd.exe

Pozdrawiam

JP.

--
Jacek Piskozub
	Institute of Oceanology PAS, Sopot, Poland