Re: padl bajtek?

Autor: Leszek A. Szczepanowski (twinsen_at_zeus.polsl.gliwice.pl)
Data: Fri 06 Dec 1996 - 09:19:23 MET

On Tue, 3 Dec 1996, Jacek Osiecki wrote:

> nie wiadomo.. opinie sa sprzeczne, ale faktem jest, ze ostatnio wyszly:
> Bajtek, Top Secret, MI... Wiec moze nie padl? Oby.

W sumie z oryginalnego skladu redakcji duzo chyba nie zostalo :-))
Zreszta pewnie tak slabo sie sprzedaje bo duzo ludzi twierdzi ze
jest to pismo lamerskie...

| Leszek A. Szczepanowski, SQ9ANR. Packet Radio: SQ9ANR_at_SR9ZDN.KA.POL.EU |
| E-mail: twinsen_at_zeus.polsl.gliwice.pl & twinsen_at_boss.iele.polsl.gliwice.pl|
| IRC: Emean, sometimes on #gaduly #warez #gliwice 73 for HAMs |