Re: nformiatyka ekonomiczna - pytanie

Autor: Jarek Lis (lis_at_ict.pwr.wroc.pl)
Data: Thu 05 Dec 1996 - 18:51:15 MET

Romuald Zylla, Lodz Tech.Univ. Poland <zylla_at_lodz1.p.lodz.pl> wrote:
: >Mam pytanie do osob zajmujacych sie informatyka w przedsiebiorstwach: Czy
: >w wypadku zakupu systemow wspomagajacych zarzadzanie
: >np zintegrowane FK-KP-cso_tam-cos_tam) owszechnym zwyczajem jest
: >wprowadzanie klauzuli ograniczonej odpowiedzialnosci a jezeli tak to do
: >jakiej wysokosci sprzedajacy program odpowiada za straty wynikle z jego
: >funkcjonowania? [...]
: Z tego co ja wiem, to sprzedajacy program nie odpowiada do zadnej
: wysokosci za straty wynikle z uzywania programu.
: Program jest tylko narzedziem i jest zbyt wiele form nieprawidlowego
: uzycia / naduzycia programu aby programista mogl przewidziec wszytko.
: Dlatego NIKT sie do niczego nie zobowiazuje ( najwyzej do usuwania
: bledow w programie ).

A i to zazwyczaj przez np jeden rok. Albo platne osobno jako 'obsluga
serwisowa'.

Jaroslaw Lis

| lis_at_ict.pwr.wroc.pl | Institute of Engineering Cybernetics |
| tel 48-71-202636 | Technical University of Wroclaw, Poland |
| fax 48-71-203408 or 517398 | |