Jaki dysk warto kupic?!?!

Autor: Wojtek Kułak (kulak_at_safona.tuniv.szczecin.pl)
Data: Thu 05 Dec 1996 - 11:36:41 MET

Pytanie do fachowcow dyskowcow!?
Ma 650 zl i chce kupic dysk twardy jaki mam kupic?
i Czy jest cos wart dysk quantum Bigfoot - jakie on ma zalety i wady a
jakie wymagania w porownaniu z quantum FireBall
Pozdrowienia
WK

|       Mr.     Wojciech Przemyslaw Kulak                              |
|       	mailto:kulak_at_safona.tuniv.szczecin.pl		       |
|       	mailto:wojtek_at_mml.ihw.fh-hamburg.de		       |
|	www:	http://elastomer.mech.tuniv.szczecin.pl/index.htm      |
	Kto rano wstaje, temu sie oczy kleja !!!