Re: SB32

Autor: Radoslaw Poplawski (radekp_at_geocities.com)
Data: Wed 04 Dec 1996 - 20:32:48 MET

3 Dec 1996 21:22:24 GMT, "Marek Konderski" <S_konder_at_mp.pw.edu.pl>
napisał(a):

>Po instalacji w win95 karty sound blaster 32 z dyskow producenta system
>pada. Podobno to wina wadliwego instalatora, a czytalem, ze mozna to
>naprawic recznie. Nie pamietam tylko gdzie to czytalem (CHIP ?). Jesli ktos
>bylby tak mily i troche pomogl bylbym wdzieczny. Moga byc sieciowe adresy z
>tipsami. U creativa (www.creaf.com) nic nie ma.Z gory bardzo dziekuje.
>PS. Creativ szykuje sie do wypuszczenia AWE64 opartego o technike
>wave-guide

Gdy juz ci sie winda wystartuje (a z wadliwymi steownika AWE trwa to
b.dlugo) usun recznie z Panel==>System sterownik AWE. Nastepnie
zainstaluj go ponownie uzywajac sterownikow defaultowych windy.

PS. MSZ zdaniem lepszym wyjsciem byloby sprzedanie tej badziewnej
karty. Jest gorsza od GUS Classic. Porownywalem.

Radoslaw Poplawski (radekp_at_geocities.com)
WWW: http://www.geocities.com/MotorCity/3416
Do wziecia wersja beta pelnej konwersji ISO 8859-2
na CP1250 do Forte Agenta 0.99f. Wszelkie bugi do mnie!