Re: Jeszcze o drukarki

Autor: Michal Krzycki (krzycki_at_zeus.polsl.gliwice.pl)
Data: Wed 04 Dec 1996 - 18:04:40 MET

Grzegorz Zdrojkowski (zdroj_at_usctoux1.cto.us.edu.pl) wrote:

> Welcome
> Male pytanko
> Co wiecie o drukarkach(czeka mnie zakup za ok. miesiac)
> - Epson Stylus 200 [Color]
> - HP 400
> Czytalem nieco waszych postingow powyzej. Wychodzi na to ze stylusy pluja
> atramentem jak zarzynana swinia, hp drukuja do dupy , lexmarki to jeden wielki
> shit. To JAKA drukarka do 10 mln ( z VAT) jest OK ????!!!
> Bylbym wdzieczny za wyjasnienie

> grzegorz
> zdroj_at_us.edu.pl

Heja !!!

Pytajac sie o rade przed zakupem plujki, wywolalem dluzsza dyskusje ...
Zanim ona sie skonczyla, kupilem HP 400. Argumenty :
 - glownie potrzebuje wydrukow cz-b
 - kolor do slupkow, wykresow, (raczej zadko)
 - CENA - kupilem za 646 + VAT
 - zastanawialem sie na Lexmarkiem 1020, ale :
    za ta sama prawie cene mamy 1 pojemnik (z kolorowym atramenetm) i zaraz
trzeba dokupic pojemnik cz-b
 - w cenie HP 400 sa 2 pojemniki (1-kolor, 1 cz-b, i sprytne pudeleczko
  w ktorym przechowuje sie chwilowo nie uzywany pojemnik, zeby nie wysechl)

Druk cz-bialy jak na moje skromne potrzeby jest okej. Probowalem drukowac
panienki w kolorze lub cz-b i bylem zaskoczony jakoscia (choc wiadomo ze
ta drukarka nie jest przeznaczona do drukowania fotografi)

JEDYNYM MINUSEM DRUKAREK HP JEST KWESTA SERWISU !!!!!!
SERWIS W WARSZAWIE - WYSYLAM DRUKARKE I MODLE SIE ZEBY WROCILA DOBRA.
Ale mam nadzieje ze nie bede musial korzytstac z serwisu.

pozdrawiam
M.

 -

Michal Krzycki
Silesian Technical University
Department of Automatic Control, Electronics and Computer Science
e-mail : krzycki_at_zeus.polsl.gliwice.pl
http://www.polsl.gliwice.pl/~krzycki