Pilne: Jaka nagrywarka CD + soft

Autor: _- StryjO -_ (StryjO_at_ComArch.Krakow.PL)
Data: Wed 04 Dec 1996 - 18:06:35 MET

Czesc
Z gory przepraszam, ze nie sprawdzilem najnowszych postingow w tym
temacie ale nie mam zdrowia przekopywac sie przez 1015 nowych
postingow.
Pytanie jest nastepujace:
jaka nagrywarke CD kupic i jaki jest odpowiedni do niej soft -
potrzebujemy archiwizowac dane z Win95 i unixow (pewnie cos tam od
czasu do czasu przegrac i zrobic skladanke muzyczna ;-).
Ma to byc maszynka uzywana dla potrzeb naszej firmy - moze sie wiec
okazac, ze pierwszego dnia bedzie musiala nagrac np. 5 CD-ROMow.
Z tego co sie orientuje to dobra marke maja Yamahy , a szczegolnie
Yamaha 100.
Prosze o uwagi i ewentualne wady uzytkownikow.

PROSZE JE PRZYSYLAC NA MOJ ADRES E-MAIL, BO NAPRAWDE NIE MAM SILY
CZYTAC TEJ LISTY :-(

Wojciech.Wolas_at_ComArch.Krakow.PL

(-: KrUtko i zwiENzle - mailto:StryjO_at_ComArch.Krakow.PL :-)