Problemy z VESA i Win3.1

Autor: Pajak (dwl2_at_usoms.poznan.pl)
Data: Wed 04 Dec 1996 - 08:27:29 MET

Czesc.
Mam problem. Zainstalowalem ostatnio drivery Vesy (UniVbe 5.1a) i
przestaly mi sie uruchamiac Windows. Po wydaniu komendy "win" ukazuje sie
ekran poczatkowy Windows i gdy maja pojawic sie okienka ekran kaszani sie
i w 1/4 ekranu (od gory) pojawiaja sie poszatkowane obrazki windows. Mam
karte S3Trio 64V+ i gdy nie uruchamiam univbe (zaremuje w autoexecu) to
wszystko jest dobrze. Acha, problem wystepuje gdy chce uruchomic windows
uzywajac sterownikow dolaczanych do karty (tj. np: 640x480x16mln
kolorow). Przy uruchanianiu w trybie VGA 16 kolorow jest ok, ale wyglada
tragicznie. Jesli ktos wie jak temu zaradzic to prosze o pomoc. Denerwuje
mnie ciagle poprawianie autoexeca. Acha, jeszcze jedno pytanko:
czy do tej karty (s3trio64V+) dodawane sa jakies drivery pod dos? Dzieki
za ew. pomoc. Pozdrawiam.
                         Rafal Altyn (dwl2_at_usoms.poznan.pl)