Re: POMOCY? Jak reanimowac ScanJet-a Plus

Autor: Artur Babecki (artur_at_ii.uj.edu.pl)
Data: Wed 04 Dec 1996 - 02:50:21 MET

"parallel port" - tak wiec (jak sadze) potrzebny jest interface portu
rownoleglego.

Mariusz Szafranski <net-tech_at_ikp.atm.com.pl> wrote:

>Nie jestem pewien czy Twoj staruszek tez, ale w skanerach HP z ktorymi
>mialem do czynienia byly interfejsy SCSI ( zlacze SCSI CENTRONICS DB25 ->
>wyglada jak zlacze portu rownologlego !!!!). Poszukaj jakiegos adaptera SCSI
( z1542 Adapteca testowalem dziala bez problemu ) i odpowiedniego kabelka.

Nie! to nie jest SCSI - HP uzywal takiej swojej karty
- diabli wiedza dokladnie jakiej, cos jak bidirectional paralel
i chyba ludzi z takim problemem -jak ten jest wiecej.
co wiecej interfejs byl obslugiwany TYLKO przez bufor pamieciowy ->
w drajwerze nie ma zadnych odwolan do portow .

Jezeli wszystkie srodki zawioda mozna poprosic jakiegos elekronika
 o pomierzenie sygnalow u kogos kto ma taki sam skaner i probowac
 zrobic interfejs: standardowy bidirectional parallel <-> HP
 i napisac nowy driver.
Jezeli juz pytac HP to napewno nie w HP-Polska.

Artur Babecki