Re: Metex M3680D i serial port...

Autor: Romuald Zylla, T.Uni. of Lodz, PL (zylla_at_lodz1.p.lodz.pl)
Data: Tue 03 Dec 1996 - 21:05:52 MET

At 11:00 96-12-03 +0100, you wrote:

>TO NIE JEST LAKONICZNE, TO BARDZO WAZNE !!!

  Wez i obejrzyj rysunek tego kabla to sie zorientujesz, ktore
  druty sa wazne a wiec i jaki jest protokol komunikacji.
  Ja pamietam, ze nie mozna bylo tego obsluzyc kablem NUL-MODEM
  3 drutowym bo miernik traktowal bardzo powaznie dwie linie
  sygnalowe, ktorych polaczenia typu Pecet - Pecet nie uwzglednialy.

    Jesli to sie opieralo na procedurach w BIOSie to rzeczywiscie
  nie moglo dzialac.

>BO MOZE KORZYSTA Z xON xOFF ?

  Jakby korzystal toby wyraznie to bylo napisane w instrucji :-)

   Tylko swiadczy, ze miernik nie jest uszkodzony.

>Radoslaw Skorupka

  Ja mialem, ale mi chyba gdzies zrodla wcielo.

--
Romek