trajber

Autor: Piotr Manturzyk (gandalf_at_mailserv.rz.fh-merseburg.de)
Data: Tue 03 Dec 1996 - 18:15:33 MET

Dziendobry

znajomy poprosil mnie o taki posting:

czy litosciwa dusza moglaby mi podeslac trajber
w wersji 4 do scsi-controlera AHA1542C, albo
update tego trajbera z wersji 2.11 na 3.x, bo on sam
ma trajber w wersji 2.11 i update z 3.x na 4.

mam nadzieje, ze znawcy beda wiedziec o co chodzi.

jezeli ow trajber bylby wiekszy niz 400 kB
(osobiscie nie wierze w trajbery >400 kB, ale nie
znam sie na scsi), to prosze o wczesniejszy kontakt
majlem w celu podania innej skrzynki pocztowej,
ktora sie nie zapycha.

z gory dziekuje w imieniu tego znajomego.

gandalf

--
| DC Piotr Manturzyk alias gandalf |
|   University of Halle, Germany   |