Re: Win95 a drukarka na Unixie

Autor: Zbigniew Szmigiero (zbych_at_kiel1.kielce.pios.gov.pl)
Data: Tue 03 Dec 1996 - 19:40:01 MET

Grzegorz Mielcarek wrote:

> Czesc,
>
> czy korzysta ktos lub zna program (driver), ktory umozliwia
> drukowanie bezposrednio na drukarce podlaczonej do hosta unixowego z
> Win 95 i win NT.
>
> Z gory dziekuje
>
> GregSprawa ma sie nastepujaco:
Ze znanych mi rozwiazan najprostszym jest wykorzystanie protokolu lpr z
systemu unixowego ze spoolerem w UNIXIE. Osobiscie polecam jednak
rozwiazania oparte na pcnfsd, gdzie mozna spooler definiowac w dowolnym
miejscu.
Oczywyscie trzeba zapodac sobie pakiet obslugujacy te protokoly z
poziomu W'95 lub NT. Ja uzywam naprawde dobrego i stabilnego PC-NFS Pro
v. 2.0 Solarnetu (dawniej Sun System)