Re: rewolucja w lublinie

Autor: Gregorio Kus (Grego_at_RMnet.IT)
Data: Tue 03 Dec 1996 - 02:28:09 MET

On Mon, 2 Dec 1996 16:59:42 +0100, S.D. wrote:

mialem w pierwszym odruchu odpowiedziec do nadawcy,
ale pomyslalem sobie, moze mi sie tylko zdaje?
jestem przewrazliwiony?
a bo co ?
moze wypilem za duzo? zjadlem za malo?

wiec odpowiadam za posrednictwem listy
w ten sposob jesli uslysze kryyke nie tylko od bezposrednio
zainteresowanego - bede wiedzial ze jednka sie mylilem

On Mon, 2 Dec 1996 16:59:42 +0100, S.D. wrote:

>A wiec jednak mozna. Wbrew temu co twierdzil telepies. Wiec pomylscie co
>by bylo gdyby byl uczciwy uklad z konkurencja: lepsza jakosc nizsze ceny i
>frontem do klienta. Wszytskie gadki o problemach technincznychto mydlenie
>oczu. Tak czy inaczej gratuluje siece telekomunikacyjna to podstawa w
>dzisiejcszym swiecie. Fajnie by bylo gdyby ktos za rok na przyklad mogl
>podac jaka jest korelacja miedzy jakoscia telekomunikacji a rozwojem
> [...]

Mam tylko jedno pytanie: czy istnieje Slawku jakas szansa na to
ze przestaniesz traktowac ludzi z kraju jak przyglupow,
ze podarujesz sobie ta pelna zle skrywanej wyzszosci uprzejmosc,
   "Tak czy inaczej gratuluje"
ze dasz spokoj z pouczeniami o rzeczach oczywistych
   "siec telekomunikacyjna to podstawa w dzisiejcszym swiecie"
ze przestaniesz sugerowac ze bez Twoje swiatlej pomocy ludzie
nie pomysla
   "Wiec pomylscie co by bylo gdyby byl uczciwy uklad
    z konkurencja: lepsza jakosc nizsze ceny i frontem do klienta"

i tak dalej i tak dalej

Grego

P.S. Szczytem wszystkiego sa pochwaly
         "uczciwego ukladu z konkurencja"
     u faceta ktory jest goracym zwolennikiem M$

HL/E HL/E HL/E
      zwlaszcza: "lepsza jakosc nizsze ceny"

Gregorio Kus    Grego_at_RMnet.it                Grego_at_cyberspace.org
ROMA, Italy     http://www.RMnet.it/~grego    Grego_at_FreeNet.hut.fi