Re: Subiekt 4 wywala sie na Pentium?

Autor: Blazej Kotelko (blazej_at_insert.igo.wroc.pl)
Data: Mon 25 Nov 1996 - 09:44:33 MET

> [...]
>
> Co świadczy o nieprawidłowym wykrywaniu istnienia sieci - ja wolę
> opoierać się o SYS(0) - wtedy nie mam błędnego wykrywania.
>
> RoMan.

Witam starego znajomego z FIDO! Czesc RoMan. Zdaje sie, ze z Opola.

Jesli chodzi o SYS(0) to tez nie do konca dziala, bo na sieciach typu
NetWare numeru identyfikacyjnego stanowiska ci to-to nie zwroci.

Napisalismy sobie wlasna funkcje w API, ktora sciaga identyfikator karty
sieciowej lub same-zera jesli karty nie ma. To daje 99.99% pewnosc
rozpoznawania komputera w sieci i stwierdzenia, czy jest karta sieciowa i
zainstalowane oprogramowanie sieciowe w pamieci.

Blazej

--
Blazej Kotelko
blazej_at_insert.igo.wroc.pl