Re: Help - Mach operating system

Autor: Jacek Osiecki (joshua_at_student.uci.agh.edu.pl)
Data: Tue 03 Dec 1996 - 09:03:59 MET

On Fri, 29 Nov 1996, Wojciech Galazka wrote:

> Mach nie jest zadnym badziewiem !!!

No dobra, dobra... Tylko dlaczego, jak szukam MACHa, znajduje jakies pliki
o rozszezeniu .gz, ktorych gzip nie rozpoznaje, .tar-y z instalka MACH-a
uruchamialna z... Mach-a... :(

Ponawiam pytanie: jest instalka Macha do zainstalowania spod DOS-a (albo
po prostu bootowalna na peceta...

Pozdrawiam,
| Jacek Osiecki, ul. K.Jagiellonczyka 12, 31-704 Krakow 60 tel. (012)-434881|
|joshua_at_student.uci.agh.edu.pl http://linux.uci.agh.edu.pl/~joshua2 |