Re: Jaka plujke warto kupic ?

Autor: Marek Nazarko (mna_at_csbi.katowice.pl)
Data: Mon 02 Dec 1996 - 08:07:32 MET

Radoslaw Poplawski wrote:

> To zart, prawda?
Ja myślę że to prawda. Powód?
Obie drukarki używają CMYK.
Obie mają zbliżoną rozdzielczość w kolorze (600 i 720 dpi)
Ale tylko HP ma dozowanie ilości atramentu w kropce, czym może wpływać
na jej wielkość

Wogóle sądząc z waszych opisów Epson wygląda cienko. Osobna głowica
którą wciąż trzeba czyścić, a jak się zużyje to drukarka do kosza,
napełnianie ryzykowne (bo głowica droga), problemy z wymianą i
napełnianiem pojemników, bardzo powoli drukuje itp itd.

Ale mnie interesuje, jak na tym tle wypada Canon 620 (chyba nikt jeszcze
nie widział tej drukarki, bo moje prośby o jakie info pozostają bez
echa). Dla przypomnienia: 4 osobne pojemniki (CMYK), 720dpi kolor, 14mln
(cena)
Czy ktoś zaoferuje lepszą drukarkę za taką cenę?

--
 Marek Nazarko
 mailto:mna_at_csbi.katowice.pl (CSBI S.A. BHT Katowice)