Re: rewolucja w lublinie

Autor: Marek Rzeplinski (rzeplim_at_zt.lublin.tpsa.pl)
Data: Mon 02 Dec 1996 - 15:01:13 MET

----------
> From: Gregorio Kus <Grego_at_RMnet.IT>
> To: Multiple recipients of list <pecet_at_man.lodz.pl>
> Subject: Re: rewolucja w lublinie
> Date: 2 grudnia 1996 06:24

> gratuluje
> ;-)
> jedyny mankament to

> etc
>
> [ta tabelke to juz mogles sbie podarowac]

> nie wiem czy to plus, czy raczej "fregatura"
> jak musisz postawic zero na poczatku to wiesz
> ze rozmowa bedzie cie wiecej kosztowac
> a tak to trudniej sie zorientowac czy sie dzwoni
> poza wlasny dystrykt

> [...]

Jesli dzwonisz "poza wlasny dystrykt" ( poza woj. Lubelskie) to i tak dzwonisz przez '0' - jesli jednak cel telefonowania znajduje sie w woj. placisz jak za rozmowe miejscowa :)

I jeszcze jedno z innej beczki ;)
Pamietacie jak na stronie CZASNAEB obiecywali nagrode za zajzenie na ich strone
Wlasnie przyszla mi od nich podkladka pod mysz, fajnie :)

Marek.
Mailto:rzeplim_at_zt.lublin.tpsa.pl