Re: CD audio do pliku

Autor: Tommy Lite (tommyl_at_ikp.atm.com.pl)
Data: Sun 01 Dec 1996 - 00:44:18 MET

macias_at_phys.uni.torun.pl (Maciej Pilichowski) wrote:

>Hej,

> Czy ktos ma albo wie gdzie namierzyc program, ktory umozliwilby mi
>bezposrednie zrzucenie utworow audio /badz ich wycinkow/ z CD na dysk. Moze
>byc DOS lub Win31. Z gory dzieki za odpowiedz.

 Programow takich jest od cholery.... Tak duzo, ze zadnej nazwy nie
pamietam.... Zciagnij sobie cos do odgrywania muzyki z CD - wiekszosc
odgrywarek ma tez opcje zapisu do pliku.

UWAGA!
 Nie w tym problem!

 Samo wciagniecie muzyki jako data jest banalne (jedna funkcja
MSCDEX'a , dawno temu to pisalem) Tyle, ze wiekszosc znanych mi
driverow do CD blokuje ja w wypadku gdy plytka nie jest DATA.

ToMMY LiTE /ExTRAVAGANZA /Metropolis SH