Re: W co inwestowac?

Autor: Wojtek Piecek (wojtekp_at_tch.waw.pl)
Data: Sat 29 Jun 1996 - 13:57:14 MET DST

Tomasz Orzechowski napisal(-a) :

> Wojtek (Panie Wojtku) stop. Ja (Tomek Orzechowski) chce porownywac, i
> nie ze Slawkiem a z Leszkem z pse (bo on zapytal), z Toba, z ludzmi
> ktorzy te siec tworzyli i tworza, nie bede tu wymienial litanii
> nazwisk, imion i adresow. Dlaczego ja chce? Bo pracuje w "firmie"
> ktora robi edukacyjny backbone w calym Texasie, jest czescia NSFNet -
> wiec wiem albo moge wiedziec z 1szej reki jak to jest tu zrobione. Wy
> wiecie jak jest w Polsce, wiec mozna dyskutowac. Pytanie czy tutaj :)
>
> _tmo sprostowywujacy

Spoko, celowo dodalem adresata mojego pytania. I wlasnie od niego oczekuje
odpowiedzi na pytanie. I tylko dlatego ze gada takie herezje ze juz sam nie
wiem gdzie mam sie schowac bo podejrzewam ze czytaja to ludzie nie tylko w
Polsce i sobie pomysla ze naprawde w tutaj mieszka sie glownie w lepiankach,
do pracy jezdzi na rowerach (takich co to wychodzace wojska radzieckie
zapomnialy zabrac) a pracuje glownie na duuuuzych kalkulatorach.

Czyli powtorze pytanie:

--
Wojtek