Re: W co inwestowac?

Autor: B. Ryszard Jasicki, Serwis Komputerow Osobistych (rjasicki_at_telbank.pl)
Data: Thu 27 Jun 1996 - 03:36:12 MET DST

At 18:58 26.06.96 +0200, you wrote:
>Slawek Duchnowski (sduchnow_at_mars.superlink.net) wrote:
>
>: >W dodatku system reklamowany jako 32-bitowy w rzeczywistosci ma w sobie
>: >sporo kodu 16-bitowego co mocno paskudzi jego sprawnosc.
>: A to zadna tajemnica zwlaszacz ze chodzilo o kompatybilnosc z DOS i
>: wczesniejszymi WIN.
>
>Rozumiem, ze owa "kompatybilnosc" polega na tym, ze W95 ma sie wywalac
>wszedzie tam, gdzie sie wywalalo W3.1x? ;-)

Plus tam, gdzie wywalal sie DOS.
Uwaga! Bonus! Wywala sie jeszcze w N miejsc. W miare meczenia systemu i jego
dociazania, zwlaszcza pozyteczna praca (dla mnie to co innego niz gry ;>) N
wydaje sie szybko dazyc do nieskonczonosci.

>: W ogole sysytem jest dla czlowieka a nie dla administartora:))
>
>Bzdura. Dla czlowieka sa tzw. aplikacje. Systemy sa dla fachowcow.

Veto! Moga byc i dla ludzi, gdy tylko inni ludzie zdolaja takie zrobic i
bedzie to dzialac.

>: Stad mniej "command line" i trybu tekstowego a wiecej grafiki i
>: wizardow i help.
>
>Z utesknieniem oczekuje dnia, kiedy to M$ splodzi wreszcie "wizarda"
>zastepujacego uzytkownika (oczywiscie P&P) - moze wtedy wszystko bedzie
>dzialalo w miare OK ;)))

Sa juz takie i byly znane zanim powstalo MS. Moze i niedoskonale, ale
zawszec cos. Nazywa sie ten wynalazek 'operator wprowadzania danych'.
Zastosowanie masowe np. w dzialach ksiegowosci.

B.R.J., tj.:
B. Ryszard Jasicki
rjasicki_at_telbank.pl
B->)