Re: W co inwestowac?

Autor: Przemyslaw Przyborowski (przm_at_cc.uni.torun.pl)
Data: Wed 26 Jun 1996 - 18:34:49 MET DST

B. Ryszard Jasicki, Serwis Komputerow Osobistych wrote:

> Macalem sie z W'95PL 'uaktualnienie' wersja handlowa, czysta i kompletna -
> osobiscie rozprawiczalem opakowanie, ktore nabylem droga kupna w sklepie
> uwierzywszy reklamom.

Ja rowniez uwierzylem reklamom, i nie mam najmniejszych problemow.
Przyczyna klopotow moim zdaniem jest zbyt oszczedne inwestowanie w
sprzet.

Ktos juz poruszyl wczesniej ten problem chyba Greg. jesli sie zaluje
dodatkowych 100-200 PLN na plyte lub procesor, albo kupuje sie SIMM'y na
gieldach to potem:
> Po dlugim wzajemnym uwodzeniu porzucilem ta nowinke choc prezentuje sie na
> ekranie slicznie

W domu mam Pentium100 na plycie ASUS-TEK 16MbRAM AWE32 WIN'95PL no
zadnych problemow.
Ruszyl od kopa po pierwszej instalacji.

Przemyslaw Przyborowski
przm_at_cc.uni.torun.pl