Re: Walniete sterowniki FDD na HOT-433

Autor: Gregorio Kus (Grego_at_RMnet.IT)
Data: Fri 21 Jun 1996 - 03:10:02 MET DST

On Thu, 20 Jun 1996 19:39:50 +0200 you wrote:

> Kilka dni temu ktorys z szanownych kolegow wspomnial o uszkodzonych
>sterownikach na tychze plytach. Sam taka 'uszkodzona' plyte dlugo
>posiadalem. Otoz uszkodzenie to nie bylo definitywne - mozna bylo je
>obejsc. Wystarczylo w BIOS'ie ustawic wszystkie z wymienionych
>ponizej opcji :
>- FDC Controller
>- Primary Serial Port
>- Secondary Serial Port
>- Parallel Port
>jednoczesnie na pierwszy lub drugi z proponowanych przez BIOS adresow.
>U mnie dzialalo bez zarzutu.

Ja sie w takie ustawiania ani nie chcialem, ani nie moglem bawic
(mam straszliwie zapchana maszyne, znalezienie configuracji IRQ dla
wszystkich kart to byla prawdziwa lamiglowka, bo przeciez zadna karta
nie pozwala wybrac z przedzialo 0 do 15, tylko ma 2, 3 do wyboru).
Zanioslem masznyne do sklepu, wymienili mi plyte na nowa w 4 godziny
i od tego czasu nie mam juz zadnych klopotow. U mnie padalo to stopniowo:
najpierw parallela zaczela przeklamywac 1 bit (zawsze ten sam), potem
wysiadl jeden serial, w koncu FD. Poniewaz "pan w sklepie" nie byl
specjalnie zdziwiony, mysle ze po prostu wyszla jakas seria plyt
z walnietym jednym chipem UMC.

Grego