Re: Swieta wojna trwa

Autor: Grzegorz Bodaszewski (warta_olsztyn_at_telbank.pl)
Data: Mon 17 Jun 1996 - 23:46:28 MET DST

sduchnow_at_mars.superlink.net (Slawek Duchnowski) wrote:

>Chocby caly MS Office dla win95 standard z biznesie (oczywiscei zaraz
>mi przytoczysz jakies dane ktore wskazuja na odwrotna sytuacje.

Slawku, a jakie Ty masz dane na poparcie swojej tezy ? Mnie sie
wydaje, ze Office - owszem stal sie standartem, przysparzajac
zreszta mnostwo siwych wlosow takim administratorow sieci
lokalnych jak ja, ale wiecej powinno byc uzywanych wersji
 pod Win 3.1 niz Win 95 - wynika to z ilosci sprzedanych licencji
W3.1 i W95.

Grzegorz

p.s. Co sie stalo z tygrysem ?
:-)