Re: Netiquette

Autor: Adrian Szwed (adrel_at_bci.krakow.pl)
Data: Mon 17 Jun 1996 - 22:57:40 MET DST

In article <9606170737.AA04722_at_belfer.ifpan.edu.pl>
Slawomir Stuglik <slawek_at_belfer.ifpan.edu.pl> wrote:

> Moze nie jest to zbyt kulturalne, ale czasami krew mnie zalewa, kiedy
> ktos cytuje czyjs *CALY* list po to tyko, by dopisac JEDNA (gora dwie
> linijki) swojego komentarza, ktory w dodatku niewiele ma wspolnego
> z zacytowanym listem, a czasem i z sama lista dyskusyjna.
>
> Naprawde mozna zadac sobie troche trudu, by wyciac chociazby czyjs sig !!

Mnie tez krew zalewa tyle ze gdy ktos wycina czyjs sig. Do listu dopisze ktos
jeszcze jakis tekst, wytnie sygnature poprzedniego listu i jak w takiej
sytuacji odpowiedziec mail'em gdy niema sygnaturki

--
						    Adrian
---------- Adrian Szwed ----------