Re: Video na PC monitorze

Autor: Andrzej Karpinski (KARPIO_at_golem.umcs.lublin.pl)
Data: Mon 17 Jun 1996 - 15:09:35 MET DST

> Wiem, ze mozna sobie juz poogladac TV na pececie. A czy nie wiecie czy i
> jak moznaby podpiac jakis magnetowid do peceta i ogladac sobie filmy na jego
> monitorze. Nie chce za wiele /zadnych filmow w okienkach windows, czy NC
> :-)))/ -- pecet moze robic za inteligentny zasilacz. Czy ktos cos wie na ten
> temat?

mamy w ofercie specjalna karte multimedialna ktora robi jednoczesnie za:
 - tuner TV (jest wiec mozliwosc podlaczenia sygnalu z video czy anteny sat)
 - tuner FM
 - frame graber
 - dekoder teletextu
zabawka jst fajna totalnie, bo jak ja kupisz to mozesz wychrzanic telewizor,
radio i jeszcze pare rzeczy. jest mozliwosc jednoczesnego odtwarzania do 16
programow tv, dowolnego skalowania obrazu itp. jakosc tego co widac na
monitorze jest o rzad wielkosci lepsza niz to co widac w odbiornikach tv.
jedyna wada to cena: prawie 10mln.
karpio