Re: Wirus w W95???

Autor: Stan Kulski (S.Kulski_at_clover.com.au)
Data: Tue 11 Jun 1996 - 06:38:24 MET DST

At 21:32 10/06/96 +0200, you wrote:

>U mnie sie wszystko dzisiaj ( 10.06) pokrecilo. Nie chcial ruszyc, checksum
error and stuff, BIOS w
>rozkladzie, konfiguracja od poczatku. Pozniej w Win95 na tle aplikacji
wyswietlal animacje typu delete i/lub
>Empty Recycle Bin. Potem bez wyraznej przyczyny, w trakcie uruchamiania
'Setup konczyl konfiguracje' albo cos
>podobnego. To musial byc moj blad.
>rgds
>michael

U mnie wszystko OK. Moze virus zdechl po drodze za ocean? A w ogole to mam
kolekcje Michelangelo, Stealth i Jerusalem na disketkach, ktore zdjalem z
mojego systemu chyba 3 lata temu. I co? I nic. Virusy sa potrzebne przede
wszystkim administratorom sieci komputerowych i producentom programow
antyvirusowych. Czy ktos really przezyl kleske z powodu wirusa?.
Pozdrawiam, Stan>