Re: procesory amd 5x86

Autor: DARIUSZ PILAREK (Dariusz.Pilarek_at_vscht.cz)
Data: Mon 10 Jun 1996 - 13:21:24 MET DST

> Heja.
>
> Amd sa chiba mocno zgodne z oryginalem. Ale:
> Ale czy probowal ktos uruchomic stary program PC Globe,
> na maszynce z AMD 486 DX2/80 lub DX4/100. Moze to nie
> wina procesora, ale pojawia sie: 'Division by zero'
> lub cos w tym stylu. Program dzialal u chlopaka, gdy
> ten mial I386. Zmienil sobie na AMD 486 DX2 - przestalo
> dzialac. U mnie tez sie sypie. Nasze komputery roznia
> sie praktycznie WSZYSTKIM. Wspolne elementy: ten sam
> blad i ta sama marka procesora.

To samo mialem na Intelu 486 DX2/66, wiec to chyba nie jest wina AMD. Po
jakis zamieszaniach w BIOSie i plikach konfiguracyjnych udalo mi sie PC
Globe'a raz uruchomic ale tylko raz, nie potrafilem juz tego powtorzyc. PC
Globe chodzil bez problemu rowniez na Cyrixie 486/40 (w zasadzie odpowiednik
i386) moze wiec nie pojdzie na niczym wyzszym niz 386.

Pilar