Re: Jest jakas dobra firma?

Autor: Krajowa Izba Rozliczeniowa S.A. (kir_at_telbank.pl)
Data: Fri 07 Jun 1996 - 08:50:27 MET DST

At 22:29 5.06.96 +0200, you wrote:
>Prosze o rade:
[ciach]

> pozdrowienia, Adam

Strzez sie jak ognia firmy TECHMEX obecnie SSI (w szczegolnosci oddzialu z
W-wy - serwisant p. Robert Pasternak *jest specem od wszystkiego: drukarki,
komputery*). Maja serwis w calej polsce ale w Warszawie daja ...... ciala. :-)))
Co do pytania to moze ComputerLand. Maja serwis w calym kraju, niezly serwis
(choc i im zdarzaja sie niezle wpadki) - maja jedna sporowa wade:
sa bardzo drodzy - w zaleznosci od poziomu wyksztaklcenia serwisanta za
dodatkowe uslugi trzeba placic nawet 400 DM / 1 roboczogodz. + VAT.

Oba przypadki opisuje z ok. 2 letnim doswiadczeniem.

JEST TO MOJE i TYLKO MOJE ZDANIE i NIE KOJARZ TEGO ZE ZDANIEM FIRMY W KTOREJ
PRACUJE. (sorry za krzyk ale wole....);->

Krzysztof Kobus
NetAdmin
Krajowa Izba Rozliczeniowa S.A.
kir_at_vena.telbank.pl

ps. Firma porownywalna z SSI jest Unilot (przedstawiciel UNISYS-a).

Pozdrawiam
Krzych