Re: Jaki twardy

Autor: Andrzej Karpinski (KARPIO_at_golem.umcs.lublin.pl)
Data: Thu 29 Feb 1996 - 20:56:47 MET

>Caviar 540 ?!? Uzywam od dluzszego czasu Caviara 850 i jakis nie moge
>zmusic go do pracy powyzej pio3, a co dopiero 540. Dodatkowo pio3
>850-tki nie podoba mi sie. Bardzo dlugo meczylem sie z instalacja
>Windows NT 3.51 i 4.0 - caly czas rzucal mi w twarz wszystkimi rejestrami.
>Konfiguracja byla dobra - ASUS SP3 + iDX4-100 WB i WT (wymienialem
>i plyte i procesor i dysk - slowem wszystko) i nic.
>Pomogl dopiero Wojtek Piecek, ktory zauwazyl, ze jak dysk ustawi sie
>w PIO2 (!?!?!?!?!?!?!) to dopiero zaczyna dzialac.
>Ciekawe jak by sie zachowywal komputer gdybym ustawil pio4 ?

plyta shuttle 486 (jakis kal), dx4/120, caviar 540, pio4 - dziala.
transfer 1.8mb/s. jakies pytania czy podac adres sklepu (xyz lublin) w
ktorym stoi taki komputer? generalnie to ostatnio skladam calkiem sporo
komputerkow z caviarami i nie ma problemu z pio4 - nie wiem w ogole o czym
wy mowicie... :(