Re: karta Shuttle Sound System 48 ?

Autor: stud (nowicki_at_infoserv.ii.uj.edu.pl)
Data: Tue 27 Feb 1996 - 16:24:10 MET

Witold Przygoda (ufprzygo_at_cyf-kr.edu.pl) wrote:
: Michal Goralczyk (goral_at_student.uci.agh.edu.pl) wrote:

: > Karta NIE JEST wave table! jak napisal jeden facet w odpowiedzi na
: > ten posting. Ma tylko jak kazda tania karta synteze FM na OPL3.

: Tym facetem bylem zdaje sie ja, ale nie ja to napisalem, tylko
: pytajacy w ogole o te karte (napisal, ze jest Wavetable).
: Jesli wiec nie jest WT a tylko zwykla OPL3, to cena 245 zl za nia
: to jest sporo... W tej chwili sprzedaje koledze karte oparta o OPL4
: (brzmienie niektorych probek ma lepsze niz AWE32, o czym juz pisalem
: w innym mailu) za 220 zl. W Niemczech jest do dostania bez problemu
: za 149 DM (-15 DM VATu, czyli MWST).

Shuttle wypuscil dwa rodzaje kart:
- bez WaveTable (mozna je dolaczyc, jest gniazdo) - cena ok 120zl,
- juz z WaveTable - cena ok 230zl.

uwaga: WaveTable czytaj jako OPL4 czyli sample w ROM'ie...

--
Janusz Nowicki
nowicki_at_infoserv.ii.uj.edu.pl