Re: Upgrade plyty 486 5V

Autor: Grzegorz Szyszlo (ZNIK_at_avalon.wbc.lublin.pl)
Data: Mon 26 Feb 1996 - 21:41:17 MET

wojtekp_at_tch.waw.pl (Wojtek Piecek) wrote:

[ciach]
>wzglednie starym procesorem. Wszyscy teraz chca plyte Triton (ciekawe, jak
>wiele znacie firm sprzedajacych plyty glowne nazywajace sie chociaz
>Burek i sp. z oo a nie Triton ?!?! :)))

chciales powiedziec plyty z chipset triton. jak znajdziesz plyte
z wytrawionym na laminacie napisem triton, to jestes gosc :)))))

>Niestety, czas kiedy polecalo sie w ciemno 486 minal bezpowrotnie,

a tu sie nie zgodze. jakis rok czy dwa temu na rynek weszly plyty 486 z PCI.
to byly badziewia, ktorych po prostu nie dalo sie kupic w ciemno. same
problemy. albo adresy sie zarly z czyms co .... nie istnialo, albo
przerwania byly zabkokowane przez sama plyte. sama rozkosz. tylko
zucic ten zlom na podloge i podskakiwac na nim z dzikim usmiechem
na twarzy :))))) nie nazwalbym tego polecaniem 486 w ciemno :)
co gorsza, wiele takich plyt lezy w magazynach do teraz. tak wiec
uwazajcie na 486 z PCI. moga byc trefne.

>w tym kierunku. Wiem ze jeszcze do wielu zastosowan jest to bez zarzutu
>najlepszy procesor ale mysle ze czas jego jako nowego nabytku mija dosc
>szybko.

najgorsze w tym wszystkim jest to, ze owe tritony sa lutowane na plytach
tak niskiej jakosci, ze wypada nad taka plyta sie pochylic i powyrywac
sobie wszystkie wlosy (z pachami wlacznie). bo jak plyta odlatuje
w powietrze po tygodniu z blizej nieokreslonych przyczyn, to uznaje
sprawe za nienormalna.

>Pozdrowienia,
>Wojtek <wojtekp_at_tch.waw.pl>

tez pozdrawiam. i udanych zakupow :)