Re: Unix-NT - wspolny backup

Autor: Jaroslaw Pillardy (jarek_at_tiger.chem.uw.edu.pl)
Data: Mon 26 Feb 1996 - 13:30:04 MET

> Date: Fri, 23 Feb 1996 16:51:18 +0100
> From: @plearn.edu.pl:bort_at_zeus.polsl.gliwice.pl (Andrzej Bort)
> To: Multiple recipients of list <pecet_at_man.lodz.pl>
> Subject: Re: Unix-NT - wspolny backup

> Jarek Lis (lis_at_okapi.ict.pwr.wroc.pl) (Jarek Lis) wrote:
>
> --> Problem jest banalny - jak przeniesc troche zbiorow pomiedzy
> --> maszyna Unixowa, a Windows NT. Oba maja streamer DAT, tyle ze
> --> na Unixie mam tar, a na NT cos chyba innego.
>
> Nie wiem, czy to cie usatysfakcjonuje, ale jest tar dla DOSa (nie znam co
> [...]
Dzen Dobry!
 Tar`ow dla dosa jest kilka, wiekszosc niestety umie glownie
rozpakowywac pliki *.tar . Jest natomiast jeden czytajacy tasmy,
roznych typow, w tym rowniez poprzez sterownik ASPI. Nistety,
szybkosc pracy tego programu przedstawia bardzo wiele do zyczenia,
ciagle zatrzymuje tasme i robi przerwy, sumarycznie jest to 2-4 razy
dluzej niz na tym samym komputerem pod Linux`em. Nie pamietam juz
skad sciagnalem tego tar`a ale w razie potrzeby moge go umiescic na
ftp://tiger.chem.uw.edu.pl/pub/pc .

                    serdecznie pozdrawiam Jarek
Jaroslaw Pillardy :: University of Warsaw - Chemistry Dept.
 E-mail: jarek_at_tiger.chem.uw.edu.pl